SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

PODATKI O PONUDNIKU

Prodaja in Servis hišnih aparatov

Valuma – Elektro Čebašek Jure Čebašek s.p.
Čentiba, Glavna ulica 55
9220 Lendava

TRGOVINA:
T:  051 728 728
E:  [email protected]

SERVIS:
T:  051 728 728
E[email protected]

Davčna številka: 89733649
ID za DDV: SI89733649
Matična številka: 6870929000
Registrski organ AJPES
SKD : S95.220

AKTUALNO ZNIŽANJE: PODARIMO -22% DDV

V okviru naše posebne ponudbe vam nudimo popust v višini -22% DDV na izbrane izdelke. Ta popust predstavlja znižanje v višini 18,03% na redno ceno izdelka. Znesek popusta je že avtomatsko upoštevan pri prikazanih cenah izdelkov na naši spletni strani. Popust se avtomatsko upošteva pri nakupu, brez potrebe po vnosu promocijskih kod

Splošni pogoji akcije “DELI in PRIDOBI”

V sklopu akcije “DELI in PRIDOBI” vsaka stranka ob nakupu prejme v paketu poseben letak, ki ji omogoča pridobitev 10 evrov popusta pri naslednjem nakupu. Da bi uveljavili popust, stranke morajo slediti spodnjim korakom:

1. Deljenje na Socialnih Omrežjih: Stranka mora deliti objavo o artiklu, kupljenem pri nas, na svojih socialnih omrežjih (Facebook, Instagram ali Tiktok ) in nas pri tem označiti. To nam omogoča, da vidimo deljeno objavo.

2. Obvestilo preko Emaila: Po deljeni objavi se mora stranka oglasiti na naš email naslov [email protected]. V sporočilu naj navede svoje podatke in informacijo o deljeni objavi. Na podlagi tega ji bomo posredovali promo kodo za popust.

3. Pogoji uporabe popusta: Promo koda prinaša 10 evrov popusta, ki se lahko uporabi pri nakupih v vrednosti nad 60 evrov na naši spletni trgovini. Popust se sešteva z drugimi aktualnimi akcijami. Vsaka stranka lahko promo kodo uporabi enkrat. Objavljene objave se ne smejo izbrisati.

4. Vsebina Objave: Da bi bila vaša objava veljavna v okviru akcije “DELI in PRIDOBI”, mora zasegati vsaj enega izmed naslednjih elementov:
– Kako deluje: Prikaz uporabe aparata v akciji, naprimer: kako učinkovito čisti različne površine ali prostore.
– Odpakiranje Aparata: Proces odpiranja paketa, prvi vtisi in sestavljanje aparata, če je to potrebno.
– Shranjevanje Aparata: Kako in kje shranjujete aparat po uporabi, da pokažete njegovo praktičnost in priročnost.
– Fotografijo ali Video: Ustvarjalna in jasna fotografija ali video aparata samostojno ali med uporabo.

Ne pozabite nas označiti in slediti zgornjim korakom, da zagotovite, da boste prejeli svoj popust.

Z akcijo “DELI in PRIDOBI” želimo ne samo nagraditi naše zveste stranke, temveč tudi deliti iskrene uporabniške izkušnje, ki pomagajo pri odločanju drugih potencialnih kupcev. Hvala, ker delite svojo zgodbo in prispevate k naši skupnosti!

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

KONTAKT

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: [email protected] ali na 051 728 728

POGODBA – NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Valuma – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p., Čentiba, Glavna ulica 55, 9220 Lendava oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: [email protected] Kopijo pogodbe (naročila), kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.

 

ODDAJA NAROČLA

Obiskovalec nakup na spletni trgovini izvede tako da, z uporabo komunikacijskega sredstva izvrši spodaj opisane korake:

  • navigacija do spletne trgovine preko brskalnika, ki ga obiskovalec odpre na lastni napravi;
  • iskanje in ogled izdelkov v ponudbi spletne trgovine s klikom na slike izdelkov, pregled opisa in karakteristik izdelka ter zaloge izdelka, pregled cene in izbor količine za nakup z vnosom izbrane količine v ustrezno polje;
  • dodajanje izdelkov v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”;
  • nadaljevanje nakupovanja z navigacijo do drugih izdelkov oziroma klikom na znak »X« ali podstran v odzadju pojavnega polja ali na gumb »Nadaljuj z nakupovanjem«, oziroma prehod na ogled vseh izdelkov, ki so bili dodani v košarico s klikom na simbol košarice v zgornjem desnem kotu spletne trgovine in klikom na gumb “Prikaži košarico”;
  • pregled izdelkov v košarici ter njihovih cen in količin, vključno s pregledom skupne cene z DDV in brez DDV in spreminjanje količin s klikom na gumb X ob posameznem izdelku v košarici,
  • klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno” za naslednji korak zaključka nakupa pri čemer kupec na tem koraku preveri kontaktni elektronski naslov in naslov za dostavo ter izbrani način dostave, vse izdelke v košarici in njihove količine ter posamično oziroma skupno ceno z DDV in brez DDV in strošek izbrane dostave, v tem koraku je prav tako mogoč vnos kode darilnega bona oziroma popusta ter dodajanje izdelkov, ki so “v akciji” in izbor plačilne metode (npr. bančna kartica) in vnos številke kartice, ime na kartici, datum poteka veljavnosti in varnostne kode kartice;
  • v kolikor se uporabnik strinja z vsemi določili teh Splošnih pogojev in želi izvršiti nakup, označi vnosno polje »Prebral sem in se strinjam s pogoji poslovanja*« in klikne na gumb »Kupite sedaj«, s čimer odda svoje naročilo;
  • s klikom na gumb »Kupite sedaj« in ob uspešni oddaji naročila – t.j. prejemu potrditve naročila na vneseni elektronski naslov, je pogodba med kupcem in družbo glede nakupa izbranih izdelkov sklenjena,
  • ob potrditvi naročila lahko družba kupca po elektronski pošti obvesti tudi o predvidenem roku dobave, v kolikor se ta razlikuje od tistega, ki je bil objavljen na spletni trgovini v času kupčevega nakupa, pri čemer lahko, kadar se ta dva roka razlikujeta, kupec v tem primeru odstopi od pogodbe (naročila) brez kakršnih koli posledic, družba pa mu povrne izvedeno plačilo (glej razdelek »Odstop od pogodbe v 14 dneh brez potrebe po navedbi razloga« teh Splošnih pogojev). V kolikor je ta funkcionalnost v trenutku nakupa na voljo (odvisno od izbranega ponudnika za dostavo), lahko kupec v ločenem sporočilu prejme tudi kodo za sledenje naročilu, ko je naročilo odposlano na njegov naslov.

CENE IZDELKOV

Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Cene vsebujejo DDV, saj je ponudnik zavezanec za DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, zanj veljajo objavljene cene v času naročila. Cene so v spletni prodajalni primerno označene in veljajo za vse kupce. V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.

 

NESKLADNOST BLAGA

Velja za pogodbe, sklenjene po začetku uveljavitve Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, ZVPot-1), od vključno 26. 01. 2023 naprej.

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz Zakona o varstvu potrošnikov, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih ima blago v času dobave.

 Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na potrošniku).

Ko potrošnik prodajalca obvesti o neskladnosti, ima prodajalec na voljo največ 30 dni, da brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika. Prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja in prevoza.

Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, odpravo napake (če je ta mogoča) ali odstopom od pogodbe in povračilom celotne kupnine.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (poškodovana embalaža).

Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.

O obstoju neskladnosti blaga nas lahko obvestite:
– pisno na naslov Valuma – Elektro Čebašek Jure Čebašek s.p., Čentiba, Glavna ulica 55, 9220 Lendava
– pisno na elektronski naslov [email protected],
– klic na telefonsko številko 051 728 728 – klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do četrtka od 9:30. do 15:30. ure.

PROMO KODE

Pogoji sodelovanja:

1. Promo koda ne velja na izdelek meseca.
2. Izdelek meseca je določen s strani spletne strani in se lahko spreminja vsak mesec.
3. Promo koda se lahko uporabi za nakup vseh ostalih izdelkov na spletni strani.
4. Promo koda je veljavna za enkratno uporabo na posamezen nakup.
5. Promo koda ne more biti kombinirana z drugimi popusti ali promocijami.
6. Spletna stran si pridržuje pravico do spremembe ali preklica promo kode brez predhodnega obvestila.
7. Promo koda nima gotovinske vrednosti in je ni mogoče zamenjati za gotovino

PLAČILO

Spletna trgovina omogoča plačevanje izdelkov z gotovino po povzetju in nakazilo na TRR. Kupec skupaj z izdelki v pošiljki prejme račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku.
– Pri načinu plačila po povzetju kupec plača z gotovino, ko pošta dostavi pošiljko. Plačilo po povzetju je možno samo takrat, ko je naslov za račun enak naslovu za dostavo.
– Pri načinu plačila po predračunu, kupec na podlagi sklenjenega naročila, na elektronski naslov v treh dneh prejme predračun. Po prejetem nakazilu ponudnik kupcu naročene izdelke pošlje po pošti.

Plačilo za naročene izdelke iz držav izven Slovenije je izključno možno le na podlagi neposredne bančne transakcije (predračun).

RAČUN

Račun se izda ob dostavi in bo priložen izdelku.

DOSTAVA

Naročeno blago ponudnik pošlje v dveh delovnih dneh od prejema naročila (pri načinu plačila po povzetju) oz. v dveh delovnih dneh od prejema plačila (pri nakazilu na TRR). Čas dostave je odvisen od dostavljalne službe in je lahko od enega do pet delovnih dni od dneva oddaje pošiljke. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS. Pri nakupu blaga pa strošek pošiljanja plača kupec in znaša 4,95 €.

TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. V kolikor naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila

V primeru, da potrošnik iz kateregakoli razloga želi odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo Zakona o varstvu potrošnikov v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe. Obvestilo o odstopu lahko predloži na obrazcu in ga izpolnjenega pošlje na naslov VALUMA – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p, Čentiba, Glavna ulica 55, 9220 Lendava. 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Pred odločitvijo, da bo potrošnik odstopil od nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka potrošnik ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Prevoznica od dostavne službe se ne sme prilepiti direktno na embalažo in originalno embalažo prelepiti z nadomestnimi barvnimi lepilnimi traki. Samo tako lahko pripomoremu k zmanjšanju onesnaževanja okolja, da se blago vrne v stanju kot ste ga prejeli.

Blago mora potrošnik vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. V primeru vračila blaga vam bomo kupnino vrnili takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, če še ni bila bremenjena.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila unovčena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Naslov za vračilo izdelkov:

VALUMA – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p,
Čentiba, Glavna ulica 55,

9220 Lendava

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.

VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

REKLAMACIJE

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov. Če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel, napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca. Ko kupec aparat pošlje na pooblaščeni servis mora v paket priložiti original dokument o nakupu in opis napake, da se lahko odpre reklamacijski zapisnik. Aparat mora biti ustrezno zaščiten v originalni embalaži, da med transportom ne prihaja do morebitnih poškodb.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– Pošiljatelj bo jasno razviden.
– Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
– Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
– Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
– Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
– Za prodajo prek telefona veljajo isti pogoji kot v naši E-trgovini. Prav tako je poskrbljeno za hiter in varen nakup.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.

PRITOŽBE IN SPORI

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi VALUMA – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

VALUMA – Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

V primeru reklamacije oz. pritožbe se obrnite na [email protected] ali nas pokličite na 051 728 728

KODEKS RAVNANJA

Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.

AVTORSKA ZAŠČITA

Vsa vsebina na spletni strani www.elektro-cebasek.si kakor tudi na podstraneh, vključno s slikovnim in video gradivom, je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika.. Ponudnik dovoljuje uporabo slikovnega in video gradiva za osebno uporabo na socialnih omrežjih, blogih in fotogalerijah z navedbo vira.

POJASNILO

Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.

PRAVILNIK SPLETNIH NAGRADNIH IGER VALUMA – ELEKTRO ČEBAŠEK

Organizator nagradnih iger je Valuma-Elektro Čebašek, Jure Čebašek s.p

1. Pogoji sodelovanja
V nagradni igri lahko sodelujejo vsi, razen tistih, ki so zaposleni pri organizatorju te nagradne igre.

2. Kako sodelovati v nagradni igri
Odgovorite na nagradno vprašanje, če je le-to postavljeno in vpišite obvezne podatke (ime, e-naslov).

3. Podelitev nagrad
Nagrado prejme tisti, ki ga bo določil računalniški žreb. V nagradni igri sodelujejo vsi pravilno poslani odgovori, ki ustrezajo pogojem, navedenim pod točko 2. in ki bodo prispeli do konca trajanja posamezne nagrade igre. Nagradno žrebanje bo potekalo prvi delovni dan po koncu nagraden igre v prostorih podjetja Elektro Čebašek.

4. Izplačilo nagrade v gotovini in prenos nagrade
Zamenjava nagrade za gotovino ni možna. Prenos nagrade na tretjo osebo ni možen.

5. Davki in akontacija dohodnine
Nagrada je vredna manj kot 42 EUR, zato akontacije dohodnine ni potrebno odvesti.

6. Obvestilo in dostava nagrad
Pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko. Prejemnik nagrade bo le-to nato prejel po pošti.

7. Odgovornost
Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

8. Pravila nagradne igre
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

9. Uporaba osebnih podatkov
Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na spletni (www.elektro-cebasek.si ) in facebook strani Valuma- za čist in udoben dom! Seznam nagrajencev hrani podjetje Valuma -Elektro Čebašek Jure Čebašek s.p, Čentiba, Glavna ulica 55, 9220 Lendava S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). Z sodelovanjem v nagradna igri dovoli obdelavo podatkov v oglaševalske namene.

10. Preklic sodelovanja
Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva pisno podjetju: Valuma –  Elektro Čebasek, Čentiba, Glavna ulica 55, 9220 Lendava

11. Reševanje pritožb
Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.

12. Končne določbe
Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na facebook strani Elektro Čebašek in na spletni strani www.elektro-cebasek.si

NAGRADNA IZŽREBANJA: IZŽREBANA NAGRAJENKA 1.4.2024 SILVA BUČAR: Polti parni sesalnik UNICO MCV85

Lendava, 15.04.2024