Novice

Najvišje standarde oblikovanja postavlja Stelton

Inovativna danska oblikovalska hiša Stelton že več kot pol stoletja ustvarja v estetskem, brezčasnem in funkcionalnem dizajnu. Njihove izdelke odlikuje kakovo

st, ki se upira preizkusom časa, in se prenašajo iz generacije v generacijo po vsem svetu.

Linije izdelkov Stelton so rezultat plodnega sodelovanja z mednarodnimi oblikovalci in arhitekti, s katerimi so osvojili najprestižnejša oblikovalska priznanja kot so Red Dot, German Design Award in ID price.

Vse se je začelo pred več kot 60 leti s Stellanom in Cartonom, vojaškima tovarišema, ki sta zlila svoji imeni in ustvarila eno najbolj znanih oblikovalskih znamk

Stelton. Tovariša sta začela sicer s športno opremo, a sta nato odkrila majhno tovarno v Fårevejleju v Severnem Seelandu, ki se je imenovala Danish Stainless. V njej so izdelovalo servirno posodo iz nerjavečega jekla, ki je bilo v tistem času na danskem zelo moderno. In porodila se jima je vizija …

Po sklenitvi dogovora z lastnikom podjetja Danish Stainless, Jørgenom Knudsenom, je Stelton začel promovirati posodo za omako iz nerjavečega jekla, ki je postala hit tako na Danskem kot po svetu. V ZDA je Stelton malodane v hipu postal sinonim za vrhunsko oblikovanje, izdelki pa so se prodajali le v ekskluzivnih blagovnicah in dizajnerskih trgovinah.

Po treh letih razvoja je predstavljena linija Cylinda, oblikovalca Arneja Jacobsena, ki je takoj prejela več nagrad za oblikovanje in še danes velja za ikonično, za simbol klasičnega, prefinjenega stila. Enak sloves je kmalu za tem dobil vakuumski vrč EM77 Erika Magnussena .

“Skupaj z našimi prvovrstnimi oblikovalci si prizadevamo ustvariti brezčasen dizajn, ki polepša vsakdanje življenje,” pravijo v Steltonu in dokazujejo, da jim to izvrstno uspeva, saj njihovi izdelki že več kot pet desetletij krasijo pisarne, sejne sobe, restavracije in domove ljudi, ki cenijo dober dizajn.

Pred časom je Steltonu uspel še en veliki met. Linijo za kavo in čaj so obogatili z novo, moderno klasiko iz jekla in oblikovanega bukovega lesa, ki so jo poimenovali Emma in pooseblja eleganco, preprostost ter skandinavski minimalizem; ustvarja popolno sintezo med obliko in funkcijo. Linija Ema povzema vodilo Steltona: »Manj je več.«

Zanimivo je, da Steltonova filozofija oblikovanja od vsega začetka obsega le štiri točke: brezčasnost, enostavnost, funkcionalnost in inovativnost – izkazala pa se je za eno od najbolj uspešnih v svetovnem merilu.

 

STELTON Preveri ponudbo 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja